Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania oraz posiadać nieuszkodzone opakowanie.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
                                 Modern Styl sp. z o.o.  ul. Micińskiego 8 30-426 Kraków

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

                                  Modern Styl sp. z o.o.  ul. Fredry 2 30-605 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Nie później niż w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu kwoty zakupionego towaru.

Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem".

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl